Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Πάμε χαλαρά λόγω διακοπών...

Από την προηγούμενη εβδομάδα, οι φίλοι της στήλης έχουν παρατηρήσει ότι είναι μειωμένα και  «κοινής λήψης» τα post. O λόγος είναι απλός: διακοπές φίλοι! Φορτώθηκα με όλα μου τα notebook -δύο 11άρια vaio και ένα 15άρι macbook pro- συν το ipad, το iPhone και το Xperia και βρίσκομαι στην Λεβεντομάνα Κρήτη για μπάνια και τεστ drive στα gadgets.


Mέχρι στιγμής συνδέομαι από το Ρέθυμνο, με tethering στο iPhone,  μέσω Vodafone και ομολογώ ότι έχω μείνει άφωνος από την ταχύτητα του δικτύου 3G. Γρηγορότερο και από την 24άρα σύνδεση Connex του σπιτιού! Μου κοστίζει όμως 12 ευρώ το διήμερο το tethering! Παρά το γεγονός ότι έχω ήδη σύνδεση data στο iPhone. AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!


Ηρθα με Bluestar Ferries και πλήρωσα 3 ευρώ για κάρτα Wifi διάρκειας δύο ωρών στο πλοίο. Απαράδεκτη ταχύτητα, μετά βίας συνδεόμουν στο δίκτυο με το iPad. Ούτε να το σκεφτείτε να τους δώσετε χρήματα. 


Εχώ αγοράσει και το USB stick modem της Cosmote, το γρήγορο των 28 Mbps (κόστος 110 ευρώ περίπου), αύριο θα πάρω κάρτα για να το τσεκάρω. 


Μέχρι τώρα έχω εκτιμήσει το iPad. Πέρα από όλα τα άλλα, είναι το απόλυτο gadget για τις διακοπές. Στο πλοίο για την Κρήτη, όλα τα τραπέζια ήταν γεμάτα με laptops και netbooks που είχαν «πεθάνει» λόγω μπαταρίας. Το iPad... Duracell. Επαιζα παιχνίδια, διάβαζα κόμικ του Αρκα, περιοδικά που του είχα περάσει από το σπίτι, είδα ταινία, άκουσα μουσική και είχε μπαταρία για άλλη μια μέρα! Η καλύτερη συντροφιά μακράν. Το παίρνω μαζί μου σε κάθε παραλία! (Προτιμώ αυτές με βότσαλο αντί άμμου για ευνόητους λόγους...)
θα συνεχίσω να ποστάρω, κοινής λήψης όμως θέματα και αυτήν την εβδομάδα. Από την επόμενη Τρίτη, θα επιστρέψω δυναμικότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails